Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. 76 854 05 05

Rozszerzenia

Rozwiązania branżowe

System enova przygotowany został do współpracy z oprogramowaniem branżowym i specjalistycznym, dzięki czemu całość funkcjonowania firmy można skupić w jednej aplikacji. Pozwala to zapomnieć o żonglowaniu wieloma oddzielnymi programami i marnowaniu w ten sposób czasu i środków.



W firmach i instytucjach o zróżnicowanych profilach działalności znajdują zastosowanie następujące przykładowe rozszerzenia systemu enova:

Sklepy internetowe
  • eHurt to sklep internetowy dedykowany do oprogramowania enova i współpracujący z nim on-line. Przeznaczony jest do do obsługi sprzedaży w modelu B2B. Rozwiązanie oferuje rozbudowane możliwości prezentacji produktów na stronie internetowej. Możliwe jest przygotowanie dla sklepu indywidualnych szablonów graficznych, aby dopasować jego wygląd do oferty i potrzeb klienta. W prezentowanym rozwiązaniu położono nacisk na obsługę bardzo dużej liczby kartotek towarowych. W sklepie można się poruszać po katalogu towarów poprzez grupy (cechy zwykłe lub hierarchiczne) definiowane w programie enova, np. Producenci czy Grupy produktowe. Do dyspozycji jest wyszukiwarka wg kodu lub nazwy towaru. Wyświetloną listę można dodatkowo filtrować według wyżej wymienionych grup.
  • Magento2enova to dodatek do sklepu internetowego Magento umozliwiający komunikację w obu kierunkach: odbiera zamówienia z Magento i przetwarza na dowolny dokument w enova (domyślnie jako Zamówienie Odbiorcy – ZO), wysyła do Magento aktualne stany i cenniki, wysyła nowe towary, aby nie trzeba było ich zakładać ręcznie w sklepie internetowym.

Sprzedaż detaliczna
  • sPOS to program do szybkiej obsługi punktu sprzedaży. Zaprojektowany został do pracy na terminalach dotykowych i na standardowych komputerach z klawiaturą. Do jego obsługi niepotrzebna jest mysz komputerowa. Szczególny nacisk położono na prostotę i szybkość przeprowadzenia procesu sprzedaży. sPOS dzięki zastosowanej technologii Windows Presentation Foundation zapewnia całkowitą konfigurowalność wyglądu interfejsu i działania programu, dzięki czemu można go dostosować do sprzedaży w różnych branżach, bez przebudowywania logiki aplikacji. sPOS zapewnia ciągłość pracy, ponieważ nie potrzebuje do pracy stałego połączenia z centralą. Program używa do pracy danych przechowywanych w lokalnej bazie, a po każdej skończonej transakcji, jeżeli może nawiązać połączenie, synchronizuje dane z bazą centralną. sPOS współpracuje z drukarkami fiskalnymi POSNET i NOVITUS. Obsługa drukowania paragonu może się odbywać on-line lub off-line. Jeżeli drukarka fiskalna obsługuje drukowanie faktur – sPOS bez problemu to obsłuży.

Urządzenia mobilne
  • eSale to kompleksowy system wspomagania sprzedaży Mobilnej, który uzupełnia lukę pomiędzy klasycznymi programami komputerowymi (ściśle związanymi z biurem) a klientem. System eSale umożliwia lepszy i szybszy kontakt z klientami i jest przeznaczony dla pracowników mobilnych (przedstawicieli handlowych) wyposażonych w przenośne komputery typu palmptop.
  • eMagazyn służy do obsługi magazynu za pomocą kodów kreskowych. Wszystkie operacje magazynowe są tworzone oraz potwierdzane za pomocą przenośnych inwentaryzatorów pracujących pod systemem Windows CE lub Windows Mobile. Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z programem enova.
  • PocketHandel umożliwia współpracę z mobilnymi systemami do zamówień i sprzedaży PocketPC. Teraz pracujący w terenie handlowcy mogą za pośrednictwem telefonu komórkowego wymieniać dane z systemem pracującym w centrali firmy. Możliwość synchronizacji danych pomiędzy systemem enova a mobilnym sprzętem PowerPC otwiera nowe możliwości usprawnienia obiegu danych w przedsiębiorstwie, zwłaszcza że wymiana informacji następuje w obu kierunkach. Nie tylko urządzenie przenośne może pobierać dane z centrali, ale również komputer pracujący w firmie może bez trudu pobrać nowe dane wprowadzone do mobilnego terminala.

Analizy
  • Platforma internetowa WebErian Controlling to nowoczesne narzędzie informatyczne, które gwarantuje dostęp do aktualnych danych zapewniających analizę sytuacji finansowej oraz ekonomicznej firmy za pośrednictwem bezpiecznych łącz internetowych. Odpowiednio przetworzone informacje dostępne są poprzez dedykowaną stronę www w dwóch grupach: Web Reporting to podstawowe informacje finansowe otrzymywane z dowolnego systemu finansowo-księgowego, obejmujące następujące obszary: płynność finansową, zobowiązania i należności, rachunek wyników, VAT, CIT, bilans, obroty i salda, sprzedaż, dane o pracownikach oraz składniki majątkowe. Informacje te mogą być w każdym momencie zapisane lokalnie w formatach: Excel, Word, PDF lub txt. Web Controlling to odpowiednio przetworzone i przeanalizowane informacje finansowe przygotowane na indywidualne zamówienie klienta. Umożliwiają one analizę i prezentację szczegółowych procesów finansowych zachodzących w firmie. Informacje przygotowywane są pod kątem indywidualnych oczekiwań i potrzeb klientów i mogą być wykorzystywane na potrzeby kontrolingu, planowania kosztów działalności, wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa, planowania finansowego oraz rozliczania poszczególnych projektów inwestycyjnych. Informacje te mogą być w każdym momencie zapisane lokalnie w formatach: Excel, Word, PDF lub txt.

Produkcja
  • System wspomagający zarządzanie firmą produkcyjną Plan-de-CAMpagne jest doskonałym przykładem rozwiązania, w którym łączy się zarówno praktyczne doświadczenie producenta – firmy Bemet, jak i jego klientów. Program może być z łatwością dopasowany do specyficznych życzeń i potrzeb odbiorców. Istnieje możliwość podłączenia indywidualnie skonfigurowanego pakietu do obecnie działających innych systemów w firmie, np. oprogramowanie enova.
  • qcadoo MES to internetowa aplikacja do zarządzania produkcją dla małych i średnich firm. Jest rozwiązaniem dostępnym przez przeglądarkę internetową i sprzedawanym w modelu usługowym (SaaS). Na tle innych systemów do zarządzania produkcją wyróżnia się łatwością użycia, prostotą dostosowywania, szybkim wdrożeniem, niekończącymi się możliwościami rozbudowy i niskim miesięcznym kosztem. System jest w pełni modułowy, a moduły tworzy się w oparciu o dostarczaną platformę.

Human Resources
  • Moduł enova Delegacje Służbowe wspomaga rejestrowanie, obsługę oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych. Umożliwia firmie ewidencję wyjazdów służbowych pracowników oraz związanych z nimi kosztów. Znacząco wpływa na usprawnienie procesu obiegu wniosków i rozliczeń delegacji oraz dostarcza księgowości informacji o wyjazdach służbowych pracowników.

Sektor publiczny
  • enova Członkowie ułatwia ewidencję członków organizacji oraz naliczanie i rejestrację wpłat składek.

Firmy szkoleniowe
  • Moduł enova Szkolenia przeznaczony jest dla firm szkoleniowych, ośrodków szkoleniowych działających zgodnie z Ustawą o systemie oświaty oraz firm prowadzących szkolenia wewnętrzne dla pracowników. Aplikacja umożliwia: kompleksową obsługę szkoleń za pośrednictwem jednego narzędzia, automatyzację procesu planowania oraz ewidencji szkoleń, zmniejszenie pracochłonności obsługi szkoleń poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów (kontrola kolizji dostępności sal oraz prowadzących), kontrolę przebiegu szkoleń oraz wpływu należności z tytułu faktur za usługi szkoleniowe, dostęp do pełnej informacji analitycznej o uczestnikach.

Logistyka i spedycja
  • Moduł enova4Trans umożliwiający przenoszenie zagregowanych danych z systemu 4Trans do systemu enova Kadry Płace. Korzystając z TachoScan zyskujemy: możliwość pobierania, archiwizacji i analizy danych z tachografu analogowego i cyfrowego w jednym programie, rozbudowany system generowania naruszeń wykorzystywany przez inspekcje BAG – Niemcy, ITD – Polska, ARR – Rumunia, Policję – Czechy, inspekcje Litwy, Estonii i Łotwy, zgodność z najnowszymi regulacjami prawnymi, możliwość porównania danych z kart kierowcy i tachografu, opcję współpracy ze wszystkimi urządzeniami do pobierania danych i możliwość pracy sieciowej. Korzystając z Rozliczeń, zapewniamy sobie: Szybkie i prawie bezobsługowe rozliczanie czasu pracy kierowców, co pozwala zoptymalizować koszty zatrudnienia w dziale kadrowo-płacowym, gwarancję poprawności wyliczeń, ponieważ całość obliczeń wykonuje komputer, zastosowanie systemu w znacznym stopniu zmniejsza ryzyko generacji nieprawidłowej ewidencji i naliczenia nieprawidłowego wynagrodzenia, szybką i dokładną analizę czynności kierowcy oraz wyszukanie początku doby pracowniczej, automatyczne wyznaczanie wymiaru czasu pracy i automatyczne naliczanie odpowiednich dodatków (m.in. dyżury, nadgodziny dobowe, nadgodziny średniotygodniowe), tworzenie raportów i dokumentów wymaganych podczas kontroli PIP, rozliczanie delegacji.

Branża komunalna
  • Eko-Soft to zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem komunalnym. System Eko-Soft jest dedykowanym rozwiązaniem skierowanym do przedsiębiorstw zajmujących się usługami komunalnymi związanymi z oczyszczaniem miasta czy też eksploatacją zakładów utylizacji odpadów. System ma budowę modułową i może być konfigurowany w zależności od zakresu działalności przedsiębiorstwa.

Branża medyczna
  • womp-med to program do zarządzania przychodnią medyczną ze szczególnym uwzględnieniem ośrodków medycyny pracy. Aplikacja umożliwia pełną kontrolę nad obsługą pacjentów, zarządzanie pracą gabinetów oraz przygotowywanie analiz sprawozdawczo-finansowych. Ze względu na szeroko rozbudowany mechanizm słownikowy program oferuje możliwości konfiguracyjne umożliwiające dostosowanie funkcjonalności do wymogów i specyfiki ośrodka wykonującego usługi medyczne. Zawiera moduły moduły Rejestracja, Gabinet, Statystyka i Archiwum.

Edukacja
  • Moduł dodatkowy enova Pracownicy Uczelni to rozwiązanie dedykowane dla Uczelni Wyższych, ujmujące specyfikę rozliczeń kadrowo-płacowych dla nauczycieli akademickich. Pomiędzy nauczycielami akademickimi, a pracownikami niebędącymi nauczycielami akademickimi istnieją istotne różnice w rozliczaniu kadrowo-płacowym. W rozliczaniu nauczyciela akademickiego głównym źródłem prawa jest Ustawa o szkolnictwie wyższym, a w drugiej kolejności Kodeks Pracy. Ze względu na specyfikę tych różnic powstała konieczność stworzenia modułu dedykowanego dla tych instytucji. Moduł dodatkowy enova Pracownicy Uczelni rozszerza funkcjonalność modułu enova Kadry i Płace o dodatkowe tabele: nauczyciele akademiccy oraz pozostali pracownicy (pracownicy uczelni nie będący nauczycielami akademickimi).

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z dyrektywą parlamentu europejskiego. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.