Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. 76 854 05 05

Wdrożenia

Pełne wsparcie ekspertów

System enova jest jak eleganckie ubranie – trudno się spodziewać, by to, które wisi na sklepowym wieszaku, było skrojone dokładnie do potrzeb użytkownika. Dlatego program wymaga zaadaptowania go do środowiska, w którym będzie działał. Wspólny wysiłek włożony na etapie wdrożenia na pewno się opłaci – enova będzie w stanie rozwiązać problemy, które dotychczas wydawały się niemożliwe do rozwiązania.

Wieloletnie doświadczenia w produkcji i implementacji systemów do zarządzania przedsiębiorstwem pozwoliły nam doskonale poznać i zrozumieć wymagania Klientów. Kluczową rolę w tych procesach odgrywa profesjonalne wdrożenie oraz szkolenie. Znając realia działania przedsiębiorstw, opracowaliśmy optymalną metodykę wdrożenia, która zapewnia pełne wykorzystanie wszystkich możliwości dostarczonego przez nas systemu. Dodatkowo, wszyscy Klienci korzystają z bogatego wachlarza usług, które zapewniają im wsparcie w bieżącej eksploatacji naszego oprogramowania.

Analiza przedwdrożeniowa

Celem wdrożenia systemu ENOVA jest zwiększenie efektywności działania firmy. Aby tak się stało, konieczne jest przeprowadzenie rzetelnej analizy procesów biznesowych przedsiębiorstwa. Zawsze staramy się dokładnie poznać strukturę organizacyjną firmy, obieg dokumentów i informacji, główne i pośrednie potrzeby biznesowe oraz funkcjonalne i informacyjne uwarunkowania realizacji procesów biznesowych. Przeprowadzenie tak zdefiniowanej analizy przedwdrożeniowej, pozwala na prawidłowe przygotowanie przedsiębiorstwa do uruchomienia i sprawnego użytkowania systemu ENOVA.

Wdrożenie

W zakresie dostarczanych rozwiązań oferujemy kompleksowe usługi wdrożeniowe: począwszy od przygotowania wdrożenia i dostarczenia wymaganego oprogramowania, poprzez usługi implementacyjne i edukacyjne, aż po serwisowe, wsparcia i rozwoju oprogramowania. Dla Klientów oznacza to możliwość współpracy z jednym, kompleksowym dostawcą, któremu można powierzyć odpowiedzialność za całość przedsięwzięcia. Doświadczenie nabyte przez zespół Angra, przy pracach dla wielu zróżnicowanych przedsiębiorstw z różnych branż, pozwoliło zbudować idealnie zgrany i skuteczny zespół wdrożeniowy. Nasi konsultanci i programiści posiadają bardzo szeroką, praktyczną wiedzę biznesową oraz wiedzę związaną z dostarczaną technologią.

Szkolenia

Na efekty przedsięwzięcia mają istotny wpływ pracownicy firmy, którzy na co dzień korzystają z programu. W tym celu zapewniamy im dedykowane wsparcie oraz profesjonalne szkolenia, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych narzędzi informatycznych. Usługi szkoleniowe dotyczą funkcjonalności poszczególnych modułów ENOVAL. Dla firm użytkujących oferowane rozwiązania, szkolenia mają charakter indywidualny. Każda część szkolenia poparta jest ćwiczeniami praktycznymi z użytkowania systemów, co znacząco zwiększa skuteczność prowadzonych szkoleń.

Wsparcie serwisowe i aktualizacje oprogramowania

Nasza współpraca z Klientem trwa przez cały okres funkcjonowania systemu ENOVA w przedsiębiorstwie. Posiadamy specjalny zespół, który jest do dyspozycji naszych Klientów po wdrożeniu systemu. Gwarantujemy wsparcie, które zapewnia wysoki komfort pracy z naszymi aplikacjami. Zapewniamy też stałą aktualizację oprogramowania, dostosowując je do zmieniających się warunków prawnych.

Rozbudowa systemu

Dzięki pełnej integracji, rozbudowa programu może być wykonana w dowolnym momencie, wraz z rozwojem firmy lub zwiększeniem zatrudnienia. Rozszerzenie pakietu jest szybkie i bezproblemowe. Nie wymaga po stronie użytkownika dodatkowych nakładów pracy.

Dedykowany Opiekun Handlowy

Każdy Klient posiada dedykowanego opiekuna handlowego ENOVA, który jest do jego dyspozycji. Służy fachową pomocą w zakresie optymalnego dopasowania systemu informatycznego do konkretnych potrzeb biznesowych Klienta.

Umowa serwisowa

Dla firm, które oczekują bardzo wysokich standardów obsługi użytkowanej aplikacji oferujemy umowę serwisową gwarantującą najwyższą jakość realizowanych usług. Umowa zapewnia między innymi: dedykowane kanały komunikacji z serwisem ENOVA, szybki czas reakcji od momentu wpłynięcia zgłoszenia oraz indywidualnego opiekuna serwisowego.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z dyrektywą parlamentu europejskiego. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.